sobota 19. februára 2011

Testujeme: Clarins Vital Light Cream Day & Night

Značka CLARINS patrí v mori kozmetickej produkcie k mojim najobľúbenejším. Mám svoje obľúbené prípravky - predovšetkým pravú pleťovú infúziu Younger Longer, ktorý používam kontinuálne už vyše dvoch rokov a mám už asi šieste balenie, nad čím sama neveriacky krútim hlavou (s máloktorým krémom som vydržala takto dlho). 
Krémy z línie Vital Light (alebo v origináli Capital Lumiére) už nie sú úplne horúcou novinkou, na trhu sú takmer rok. Okrem toho, že ide o jemný anti ageing, ich hlavnou úlohou je predovšetkým celkové rozjasnenie pleti.


V tomto duchu sa niesla aj celá oficiálna kampaň. Účinnými zložkami sú predovšetkým výťažky z troch rastlín Cochlearie, Waltherie, Spergularie, ktoré v spojení s rastlinným glycerínom  pleť zjemňujú, zabraňujú strate vlhkosti, podporujú tvorbu kolagénu a zamedzujú vzniku pigmentových škvŕn. 
Testovala som oba - denný aj nočný. Nočná verzia ma príjemne prekvapila najmä v časoch zimných mrazov, kedy je pleť vystavená celodennému striedaniu nízkych teplôt, suchého vzduch z prekúrených priestorov a klimatizácie. Večerná dávka tohto krémiku pôsobila na pleť ako komfortný balzam. Výživná textúra sa okamžite vstrebe, ale nezanecháva pocit mastnoty. Okamžite, bez toho, aby som stihla prečítať zloženie, som v kréme detekovala parafín - je to ten nezameniteľný pocit, že sa Vám na tvári vytvorila tenučká, nepriepustná vrstva... a bol tam, samozrejme. Parafínu v krémoch sa snažím vyhýbať, nemám rada parabény v kozmetike. Tomuto krému však slúži ku cti, že iné parabény okrem tekutého vosku už neobsahuje. 
Denná verzia ich neobsahuje vôbec. Má o niečo málo ľahšiu textúru, než jej nočný kolega, jemnú parfumáciu, ľahko sa vstrebáva a je ok aj ako podklad pod make up. Existuje v dvoch verziách - a SPF ochranou, aj bez. Po cca dvoch týždňoch používania som síce nezaznamenala žiadne dramatické rozjasnenie pleti, ale pokožka bola v dobrej kondícii, hydratovaná a bez pocitu pnutia po celý deň. Bežná MOC za tieto krémy je u nás pomerne vysoká, čo je prvé malé negatívum. Mne tiež trochu vadí, že krémy sú dostupné len v klasických "kelímkových" verziách. Uprednostňujem balenie v tubách alebo s pumpičkou, je to predsa len hygienickejšie.
Ak by som mala dať celkovú známku, tak 8 z 10.

1 komentár:

  1. Mam doma jeden kusok Vital Light Cream Day ktory nevyuzijem,mozem posunut za 60 eur :-),novy original.Ak by bol zaujem skontaktujeme sa

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)