pondelok 6. júna 2016

Avon Nutra Effects Radiance Tinded Moisturizer

produkt venovala značka Avon



Mnohé z nás menia v lete make upy za BB a tónovacie krémy. Avon má v sortimente viac druhov, dnes pár slov o tónovacom kréme Radiance z radu Nutra Effects


Čo sa týka mňa osobne, čím som staršia, tým viac sa mi myšlienka vymeniť v lete make up za tónovací krém pozdáva. V lete, keď je človek opálený, vyzerá  pleť lepšie tak nejak sama o sebe, mŕtvolne bledý vzhľad je preč, svetla je dostatok, tak človek hneď vyzerá ako človek :) Čiže nápad super, ale je tu jeden problém - nájsť taký tónovací krém, ktorý bude ochotný dodržiavať prímerie s mojou T zónou aj v horúčavách. Bohužiaľ, prezradím na rovinu, že tento kúsok to nebude. Čo ma ale mrzí, lebo inak má pár veľmi fajn vlastností. 

Jednak vcelku slušné SPF 20, výborne sa aplikuje, krásne vonia a po nanesení zanecháva na pleti veľmi fajn pocit počas celého dňa. Pocit je ale pocit, horšie je to so vzhľadom. Radiance v názve nie je len tak pre nič za nič, tento krém naozaj dodá pleti neskutočne zdravý, žiarivý a fresh look. Ak by ostal v podobe, v akej je po aplikácii aspoň tých 6 hodín, nebodaj celý deň (no dobre, to už asi chcem priveľa), bola by som nadšená. Žiaľ, už po cca 2 hodinách, aj s pomocou transparentného fixačného púdru, sa pleť leskne nie zdravo a sviežo, ale mastne :(

po vytlačení z tuby

po jemnom rozotretí

po úplnom rozotretí (a to mám už opálenú ruku)

Druhý problém je s odtieňom, ktorý má byť tzv. univerzálny - no úplné bledule naňho môžu rovno zabudnúť. Je totiž pomerne tmavý a čo je horšie, jemne do oranžova. Takže čo sa týka farby, len pre stredne béžové (vo fáze opálenia) a tmavšie typy. Škoda preškoda.

Odporučila by som ho ženám s naozaj suchou pokožkou, bez mastnej T zóny, ktoré preferujú veľmi prirodzený look a chcú vyzerať sviežo.

Lučiak

foto:ja 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)