piatok 4. marca 2016

Yves Rocher Sensitive Végétal trio


Od značky Yves Rocher som si dala na dlhší čas pokoj. V zime sa mi však zhoršili prejavy citlivej pleti a pri ponevieraní sa v ich predajni mi padol d oka rad Sensitive Végetal. Prvým kúskom, ktorý som kúpila na skúšku, bolo sérum. To ma presvedčilo natoľko, že som neskôr prikúpila aj ďalšie dva produkty a dnes vám celú trojku predstavím. Celý rad Sensitive Végetal je špecifický tým, že neobsahuje alkohol (pre mňa mimoriadne dôležité, v pleťových a vlasových prípravkoch mi robí vemi zle a bohužiaľ, je čoraz väčší problém nájsť kozmetiku bez jeho obsahu a týka sa to drogériovej, high end a žiaľ aj bio kozmetiky), parabény, konzervanty, minerálne oleje a parfumáciu. 


Začnem tým, čo funguje k najmenšej spokojnosti, teda aspoň u mňa - micelárnou vodou. Pravdupovediac, ešte žiadna micelárka Yves Rocher nespĺňala moje požiadavky na 100% a tak trochu som aj čakala, že táto nebude výnimkou. Na jednej strane ju musím pochváliť, že v očiach absolútne neštípe, no žiaľ, jej odličovací efekt nie je dostatočný, hlavne pri trochu trvácnejších maskarách (ani nie vodeodolných). Okolo očí zanecháva sivý film. Čo sa týka make upu na tvári, ten odlíči bez problémov. Nové balenie si už určite kupovať nebudem. 


Naopak, úplne nadšená som z pleťového séra, ktoré som kúpila ako prvý kúsok. V januári a februári mi doslova zachránilo pleť, ktorá bola mrazmi a zle zvolenou starostlivosťou strašne suchá, precitlivená, so šupinkami hlavne na lícach. Už po prvom týždni používania (ráno aj večer, pod krém) som videla, že funguje doslova ako upokojujúci balzam. Neviem, či mi bude vyhovovať aj keď sa oteplí, ale na zimu to bol pre mňa úplne skvelý produkt. Má ľahkú konzistenciu, do pleti pekne vsiakne a zanecháva ju krásne jemnú a upokojenú. Šupinky po týždni zmizli a už sa neobjavili. Veľmi doporučujem. A musím sa ešte zmieniť o balení, podobné som zatiaľ na inej kozmetike nevidela - v priesvitnom  flakóne je vlastne vrecúško, z ktorého podtlakom vytláčate obsah cez aplikátor a postupne vidíte, ako sa zmenšuje :)


Posledným z trojice je hydratačný krém s efektom proti začervenaniu. Ten funguje štandardne a spoľahlivo, nie je to nič výnimočné. Tiež je skôr ľahší, takže sa dá používať aj na deň ako dobrý podklad pod make up. Určite ho spotrebujem, ale nový už zrejme kupovať nebudem, pretože ma ničím zásadne neohúril. 

Ak by som pre niečo mala nadšene skandovať, bolo by to určite hore spomínané sérum.

Vyskúšate? 

Lučiak

foto:ja


1 komentár:

  1. Celkom ma to zaujalo... od Yves Rocher som dávno nič nemala, tak možno toto (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)