piatok 19. februára 2016

Skvelý sprchový olej Bioderma Atoderm + krém na ruky

produkty venovala značka Bioderma 


Sprchový olej  z radu Atoderm je jedna z posledných noviniek od Biodermy. Už ho testujem nejaký ten týždeň, takže je načase prehodiť o ňom pár slov :) Môj názor v skratke je, že pre suchú pokožku je jednoducho skvelý. 

Tak, ako všetky produkty z radu Atoderm, aj táto novinka je určená pre suchú, až veľmi suchú pokožku. Ja som práve túto zimu musela vylúčiť akékoľvek drogériové sprcháče, pretože každý, aj superhustý krémový Dove, mi pokožku vysušoval. Sprchový olej teda na testovanie prišiel ako dar z neba. Už po prvom použití som si ho zamilovala. Je hypoalergénny, neobsahuje parabény, konzervanty, farbivá, ani mydlo. Nepení klasicky, ako bežné sprchové gély a krémy, ale čistí spoľahlivo a hlavne, pokožku zanecháva vláčnu a hydratovanú, no bez lepivého pocitu, aký som mala po tzv. telových mliekach do sprchy (mánia minulého roka, vyskúšala som raz a stačilo). 


Z radu Atoderm som túto zimu po prvýkrát vyskúšala aj krém na ruky Ultra Repair. Sebakriticky musím priznať, že čo sa týka krémovania rúk, som strašný lajdák a donútiť ma k nemu dokážu fakt až mínusové teploty. Potom sa konečne premôžem a krémujem vždy, keď treba, to jest často, pretože ruky mám v zime veľmi suché. Tento krém na ruky je ľahký, do pokožky rúk rýchlo vsiakne a zanechá ich akoby hodvábne, no bohužiaľ, čo sa týka výživy, nie je to úplne ono. Vyhovoval by mi skôr na prechodné obdobia, no v naozaj ľadových a veterných dňoch som po použití mala ruky pomerne skoro opäť vysušené, čo sa mi napr. s mojim najobľúbenejším krémom na ruky od Kiehl´s nestáva. 


Mali ste už možnosť vyskúšať sprchový olej Bioderma? A čo ich krém na ruky, vyhovuje vám?

Lučiak

foto:ja 

2 komentáre:

  1. Nemala som možnosť ešte nič z toho vyskúšať, ale v tomto období by sa mi zišiel hlavne ten krém na ruky (: dík za tip
    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používala som a občas sa vraciam ku krému na ruky. Stojí naozaj za to.
    Čo sa týka novinky v podobe tohto sprcháču, ešte nie, ale mám pocit, že moja pokožka si pýta niečo takéto :))):

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)