streda 13. mája 2015

Testujeme: Dior Diorskin Star Foundation


Kde bolo, tam bolo, stala sa vec v našich parfumériách nevídaná - ochotná predavačka mi dala vzorky z dvoch high end make upov. Tým prvým bol Diorskin Star a moje dojmy z neho si môžete prečítať práve teraz. 

Star je make up, ktorý mal premiéru pred cca dvomi rokmi. Má byť rozjasňujúci, ľahký a na pleti vytvoriť takmer nerozpoznateľný efekt. K dispozícii je až v 15tich odtieňoch, u nás je reálne dostupných v lepšom prípade tak 8. Mne pani predavačka odliala do téglika odtieň 021, ktorý, ako sa ukázalo doma, je pre mňa stále pritmavý, hoci som už trochu opálená. Potrebovala by som aspoň o stupeň svetlejší. No i tak som sa dala na testovanie. 

Konzistencia je zaujímavá, nazvala by som ju gélovo-krémovou. Nanášanie ide dobre, pleť pekne farebne zjednotí a pre mňa bolo postačujúce aj krytie. Vôňa je vcelku decentná, neprekážala mi. 


odtieň 21. Ako vidíte, rozhodne nič pre bledule

Pravda je, že make up naozaj vytvorí rozjasňujúci efekt, myslím, že keby som mala vyhovujúci odtieň, bol by výsledok ešte lepší. Make up na tvári pôsobí veľmi prirodzene, nezvýrazňuje vrásky, ani do nich nezalieza. Pocitovo je na pokožke skutočne ľahučký, no zároveň si dobre robí svoju prácu. Efekt a výdrž počas dňa boli veľmi fajn až na jednu slabinu, a tou bola T zóna (lakmusový papierik všetkých make upov, ktoré testujem). Bohužiaľ, po cca 6-7 hodinách sa mi nos leskol naozaj kvalitne a to ešte zďaleka nemáme horúce leto. Práve z tohto dôvodu som ho ako nový potenciálny make up musela diskvalifikovať, čo je škoda, lebo inak by som si naše "spolužitie" (samozrejme pri vhodnom odtieni) vedela predstaviť.



Cenovo sa pohybuje od cca 36 Eur v e shopoch až po 48 v kamenných obchodoch a nebyť toho spomínaného mínusu (u mňa však dosť zásadného), asi by som sa nechala nahovoriť.

Skúšali ste ho? Vyhovoval vám? 

P.S. druhý recenzovaný make up "z téglika" bude od Chanelu a už teraz prezradím, že to bolo veľké sklamanie.

Lučiak

foto:ja


8 komentárov:

  1. Krasne fotky! (Teba, nie ruky a teglika ;) )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná si, veľmi... Ale sa mi zdá, že si pochudla, či?
    Úplne k veci tento komentár :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si ho kupila pred dvoma tyzdnami cca a chystam recenziu tak o tyzden zhruba :) ale v podstate s tvojim hodnotenim suhlasim. Ja mam odtien 010 a ten mi sedi perfektne. Mimochodom, vo FAnn ho maju za 53 :-P, nastastie ja som mala narodeninovu poukazku, tak ma nakoniec vysiel na 39 a nejake drobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten teglik to je všetko co ti dala ? :-O U nás (Košice) v ktoromkoľvek marrionaud dostanem vzorku akéhokoľvek make-upu a vždy mi vystačí tak na 4 použitia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, chcela som davku na jedno pouzitie, co je na tom?

      Odstrániť
  5. Inak tento makeup som mala vo vhodnom odtieni a po pár hodinách mi zoxidoval do oranžova, to iste aj diorskin nude takze za mna sklamanie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)