utorok 31. marca 2015

Spotrebované 03/2015


Ďalší mesiac za nami. Okrem toho, že sa strašne teším na teplo, na nový začiatok (v mojom živote došlo k nejakým zmenám, ale keďže toto nikdy nebol a nebude osobný blog, viac prezradiť nemôžem) a som neskutočne unavená, už som reorganizovala napr. parfumy - vytiahla von tie jarné a založila tie zimné. No a spotrebovala som 13 výrobkov. Dnes naozaj veľmi expresne. 

- šampón Carpathia od Herba Drug je v zásade fajn. Len pozor, pri pravidelnom používaní moje vlasy dosť vysušoval, napriek tomu, že konkrétne tento je určený na suché vlasy. Doporučujem používať na striedačku s inými. 

- už naozaj posledná dámska pena na holenie Balea, ešte z nasyslených zásob.

- micelárku od Garnier som recenzovala v podstate nedávno a odvtedy sa na mojom názore nič nezmenilo. 

- ďalší kúsok značky Phyto od Herbal Drug, dojmy nájdete tu.

- večná klasika, Sensibio H2O od Biodermy.

- šampón a kondicionér v cestovnom balení od Alterny, o ktorých ste si mohli prečítať pred pár  dňami.

- v tejto tubičke od Vichy sa skrýva cestovné balenie čistiacej a odličovacej emulzie z radu Pureté Thermale. Nič prevratné, plní funkciu pleťového mlieka. Bolo len tak na vyskúšanie, ale kupovať plné balenie ma určite neláka. 

- pamätáte si moju recenziu transparentného kompakt púdru zn. Daniel Sandler? Tak som ho po roku spotrebovala. Pri skoro každodennom používaní. A to by mi v pohode vydržal ešte tak mesiac, možno aj dva, lebo stále tam z neho je, len mi spadol  a zbytok vo vnútri to nezvládol a rozsypal sa, čo mi vadí pri nanášaní, lebo takýto rozpadnutý sa práši kade tade. Je to vynikajúci produkt a môžem ho len odporúčať. Aj som koketovala s myšlienkou kúpiť ho znova, no bola som veľmi zvedavá na ten od Shiseido a neodolala som. Recenzia bude. 

- No a na záver štvorka od Artdeco: došli mi dva tiene z magnetickej paletky, ktorá je mojou najobľúbenejšou na cestovanie. Už som doplnila nové, v rovnakých odtieňoch. Potom je tu báza na rast rias Lash Growth Activator. Výsledky jej pôsobenia ste videli v recenzii. Mimochodom, som v podstate mesiac, možno 6 týždňov po ukončení používania a riasy sa pomaličky vracajú do pôvodného stavu, už si to všímam. Takže určite sa k nej ešte niekedy vrátim. A clekom nakoniec tá nešťastná  báza pod očné tiene. Ani som ju úplne nespotrebovala, ale už mi fakt lezie na nervy. Toto sa proste nepodarilo. 

No a to je pre tento mesiac všetko. Na Apríl mám pre Vás nachystané ďalšie recenzie a aj jednu súťaž. Dočítania nabudúce.

Lučiak

foto:ja 


2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)