nedeľa 15. februára 2015

Testujeme: PUPA No Transfer Foundation


Tak som si zasa kúpila make up. Ešte v januári. Pôvodne som do Pupa prišla s cieľom omrknúť a asi aj kúpiť novinku, make  up Made to Last. Omrkla som, odskúšala na ruke a zhodnotila, že by som spokojná nebola, napriek tomu, že popis vyzeral veľmi sľubne - dlhotrvácny tekutý make up bez obsahu oleja. No už pri vyskúšaní na ruke som videla, ako šialene by zvýrazňoval jemné linky a šupinky na tvári, takže som dala ruky preč a začala sa rozhliadať po predajni, čo by som vzala ako náhradu. Do oka mi padol make up, ktorý bol navyše v akcii, lebo jeho predaj končil (na stránke ho už ani nenájdete) - No Transfer Foundation. Pokúsila som sa vybrať vhodný odtieň, skúsila na chrbte ruky a celkom sa mi pozdával, tak som ho napokon zobrala. No a po tom mesiaci, čo ho mám doma, musím povedať, že je to jeden z najzvláštnejších make upov, s akými som sa doposiaľ stretla.

Vybrala som si odtieň 01, čo bol najsvetlejší odtieň s nádychom do žlta (existuje ešte jeden svetlejší, ale ten je skutošne pre najbledšie bledule a navyše má ružovkastý podtón). Keďže momentálne som asi najsvetlejšia v roku, aj tak mi nesedí úplne 100%. Bol by to odtieň ideálny tak na apríl-máj, ale nie je to zasa nič tragické, čo by na tvári kričalo do očí. Hlavne z toho dovôdu, že efekt tohto make upu je mimoriadne prirodzený a s pleťou krásne splynie. Ale! Začína to celé dosť divne. Najprv konzistencia - je tekutá až jemne krémová. Po aplikácii na pleti vytvorí to, čo najlepšie vystihuje anglické glow - jemný lesk, ale nie mastný, jednoducho...no skrátka glow. Je to efekt, ktorý preferujem v lete, v zime som skôr za matnejší finish. Celkovo mi vzhľad tohto make upu na tvári pripomína skôr efekt BB krému. Krytie je skôr stredné, postačuje na bezproblémovú pleť, ale na výraznejšie začervenania je to málo. Ja som to vymyslela tak, že som ho (po doplnení korektorom tam, kde bolo treba) ešte prešla transparentným púdrom a vtedy je výsledok perfektný. Absolútne prirodzený, už žiaden glow, ale zamatový vzhľad. A čo je geniálne, absolútne nezalieza do jemných liniek. 

Pupa No Transfer Foundation, 01

K tomu "no transfer" v názve len tolľko - zabudnite. Výrobca sľubuje až 14 hodinovú trvácnosť. Po zafixovaní transparentným púdrom je efekt skvelý tak 4 hodiny, potom sa začína ozývať T zóna a po takých 6-7 hodinách je už nutné ju prepudrovať. Večer pred odličovaním (čo u mňa býva práve po tých cca 14 hodinách od nadnesenia) je make up stále na tvári (líca a suchšie časti) ale na T zóne už takmer nie. Nafotila som Vám vzhľad bezprostredne po nanesení (na tvári nemám okrem make upu a korektoru pod oči nič, iba upravené obočie):


Make up obsahuje aj SPF 15, neobsahuje olej. Jedna vec, ktorá mi na ňom prekáža veľmi, je jeho výrazná parfumácia. Naozaj dosť výrazná, preferujem skôr opak. Ako som spomínala, v predajniach Pupa je momentálne v dopredaji za cca 8 Eur/balenie. Či by som Vám ho doporučila? Neviem, zvážte samé. Zhrniem to ešte raz v bodoch:

+ dobrý výber odtieňov
+ veľmi prirodzený efekt
+ nezalieza do vrások a jemných liniek

- trvácnosť nezodpovedá deklarácii výrobcu
- veľmi výrazná parfumácia
- v zložení nájdete silikóny, parabény aj PEG-y

Ako sa Vám pozdáva efekt? Ktorý make up od PUPA Vám vyhovuje? 

Lučiak

foto:ja

13 komentárov:

  1. vyzerá veľmi pekne! pôsobí na mňa až omladzujúco :D
    na celý deň do práce asi nebude, ale niekam príležitostne ho použiť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naprosto souhlasím, krásně vyhladil pokožku, moc se mi líbí

      Odstrániť
  2. No ja mam ten Made to Last a tolko stastia ako ty som s nim nemala a na odporucanie predavacky kupila. A je fakt hrozny. Tazky, zle aplikovatelny, neprirodzeny, zvyraznuje suche miesta, paradoxne az tak nekryje a urcite nedrzi, kolko by mal...toto bola lepsia volba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takze si kupila Made to Last? Podla opisu vyzeral nadejne, ale ja som videla uz na ruke, ze by mi sialene zvyraznoval vsetko, co nechcem. Tak skoda :(

      Odstrániť
    2. Ano, kupila, este v oktobri ako novinku...mne sa na ruke javil schopny, chcela som na zimu nejaky ,,hutnejsi''. Ale uz odpociva na dne kozmetickeho kufru, mozno ho niekomu darujem...

      Odstrániť
  3. Strašne ťa obdivujem, ako dokážeš vybrať vhodný odtieň, máme identický odtieň pleti, ale ja vďaka neónom v predajniach takmer vždy odídem so zlým odtieňom, akurát SHISEIDO som kúpila na odporúčanie od teba dobre a ešte Rimmel wake me up... Inak des a bes :-D Tento nevyzerá zle,asi sa po ňom poobzeram, možno ešte budú mať nejaké zásoby... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miska neboj, aj mne sa obcas "zadari". Ale je pravda ze na neony v predajni sa uz nespolieham. Ja si vacsinou dopredu pozriem swatche na webe, hlavne pri dennom svetle a podla toho sa potom rozhodnem.

      Odstrániť
  4. Ja ho mam a som velmi spokojna ale pouzivam ho skor v lete.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak chvalabohu že odtieň 030 z Made to last nemali...nemusím potom ľutovať. Kúpila som si Like a doll a je úžasný. Bude recenzia čoskoro: )

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na pleti vyzerá veľmi pekne! Ja som z PUPA makeupov ešte neskúšala nič, ale rada by som niekedy v budúcnosti. Ale tento to asi nebude, nemám rada, keď sa makeup z pleti vytráca... Zatiaľ som neobjavila taký, s ktorým by som bola úplne 100% spokojná, ale najbližšie sa k tomu približuje Colorstay od Revlonu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ešte od Pupy žiaden nemala.. Každý, ktorý som skúsila na ruke, sa mi zdal strašne olejový..Ale tento neskúšala, to je pravda..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)