sobota 17. januára 2015

Testujeme: duo bronzer Yves Rocher


Motivácia ku kúpe tohto bronzeru skvele ilustruje môj vzťah ku kozmetike :) Ak ma čítate pravidelne, viete, že 4 Sun bronzer od PUPA som tu už chválila nespočetne krát. Je to môj najobľúbenejší pomocník pri kontúrovaní, mala som už x balení. A práve v tom je problém. Aj keby som s niečím bola akokoľvek spokojná a kupovala to opakovane, po nejakej dobe zúfalo začnem túžiť po zmene. Presne takáto situácia nastala nedávno. Jednoducho som si strašne chcela kúpiť niečo nové, nejakého náhradníka za 4 Sun, aspoň na vyskúšanie. Pôvodne som mala zálusk na duo bronzer od Artdeco, ale v parfumérkach nebol k dispozícii v odtieni, ktorý som chcela. Tak som napokon využila zľavu v YR a kúpila toto: kompaktný duo púder pre opálený vzhľad z kolekcie Couleurs Nature. Všimla som si ho už v lete, keď sa dostal do predajní ako novinka. Páči sa mi, že ide o matný bronzer, čo je pre mňa pri kontúrovaní nevyhnutnosť. 


K dispozícii je v dvoch farebných odtieňoch, ja som si vybrala 01, teda svetlejší. Púder má dva tóny, svetlejší a tmavší, ale úplne to stačí. Už po otvorení Vám do nosa vrazí jeho pomerne silná vôňa - obsahuje extrakt z kvetu tiaré, tak niet divu. Mimochodom, je to takmer identická parfumácia, ako má Huile Prodigieuse od Nuxe. 

duo bronzing púder Yves Rocher, 01

Po prvom dotyku štetca a kompaktu sa prejaví najväčší nedostatok tohto kúsku - pomene dosť práši. Naštastie len pri naberaní na štetec, ale treba dať pozor, na čom máte kompakt vtedy položený, lebo prášok lieta kvalitne naokolo. Pigmentácia je o niečo slabšia, než pri 4 Sun bronzeri, takže budete musieť trochu pritlačiť. Na druhej strane, nemusíte sa báť, že by ste to s bronzerom prehnali, efekt je naozaj jemný a prirodzený. Pochopiteľne, okrem farby ma najviac zaujímala výdrž - 4 Sun je v tomto smere perfektný, počas dňa nerobí na pleti mapy a odoláva aj môjmu zloyvzku neustále si podopierať tvár dlaňami. Potešilo ma, že bronzer od YR je na tom podobne - bez problémov drží až do večera a nemapuje. 

Čo sa týka cenového porovnania, 4 Sun od PUPA stojí v kamenke 13,90. Má pri tom krajšie balenie, ktorého súčasťou je zrkadielko a v kompaktne nájdete až 4 odtiene. Bronzer od YR stojí v plnej cene tuším 17 Eur, so zľavou som ho kúpila za 14, balenie je v podstate obyčajné a obsahuje len dva odtiene. Takže, účel splnil - vyskúšala som niečo nové a v podstate funguje - ale nabudúce sa pekne vrátim k svojej overenej istote, alebo ak budem mať náladu, investujem do niečoho drahšieho (strašne ma láka tento zn. CARITA). 

Ktorý je Váš obľúbený bronzer? 

Lučiak

foto:ja

5 komentárov:

  1. Zdá sa mi trošku predražený popravde kvôli obalu, ale kúpila by som ho už len kvôli tej vôni.:) Zároveň sa mi ale páči farba, no ale mne asi postačí práve tá Pupa na celý život, bronzery používam najmä v lete, čo je chyba, pretože nič pleť tak pekne nezvýrazní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj podla mna je vzhladom na to, co ponuka, predrazeny. Ale to je kozmetika YR vo vseobecnosti.

      Odstrániť
  2. Zaujímavý! Už som 100 rokov nemala nič od Yves Rocher.. Ale to si ma nemala tak nalákať na 4 sun, keď sme boli spolu shoppingovať. Uznávam, je perfektný. Inak, ja ťa obdivujem, ja bronzer nedokážem spotrebovať asi nikdy. Po niekoľkých rokoch proste letí do koša, že už je dlho otvorený a starý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zla sprava Julka :( Vcera som bola v Pupa a matny 4 Sun uz nie je, len verzia s trblietkami.
      Nuz ja bronzer pouzivam denne, takze za take max. 4 mesiace jedno balenie v pohode spotrebujem :)

      Odstrániť
    2. Tvoj bronzer je znovu v ponuke ....neviem ci vies, ale ked som ho dnes videla,tak som hned myslela na Teba ;-):-)
      Jana

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)