sobota 20. septembra 2014

Testujeme: Vichy Advanced Filler


Chudák Advanced Filler od Vichy si na testovanie musel poriadne počkať. Kúpila som ho ešte koncom zimy, keď prišiel na trh ako novinka. Zaradil sa do radu tubičiek a flakónikov, potom postupne vyťahujem z takej veľkej krabice v kúpelni. A vytiahla som ho až pred nejakými dvomi. mesiacmi. Hlavným dôvodom bolo, že ide o produkt na retinolovej báze a nechcela som ho používať, kým ešte bolo silné letné slnko. Takže, novinka s oneskorením, ale ak ste v mojom, prípadne vyššom veku a riešite už vrásky, recenzia padne vhod. 

Advanced Filler mal totiž vskutku odvážnu reklamu - vraj dokáže vyhladiť aj vertikálne vrásky! Okrem tých horizontálnych samozrejme, to už je akože v základnej výbave. Podľa oficiálneho popisu je "pre všetkých, ktorí chcú redukovať hlboké a vertikálne vrásky". Hlboké ich samozrejme nemám a nemám ešte ani 40, ale taká malá retinolová kúra nemôže byť na zahodenie. Po 8 týždňoch používania by pleť mala vyzerať vypnutejšie a  mladistvejšie. 

Produkt je balený v tube s tenkým "pipíkom" :) Aby ste sa k nemu dostali, budete musieť zvládnuť malú maturitu - systém otvárania prípravku je vskutku zapeklitý. Neviem, či patrím do špeciálnej školy, ale podľa inštrukcií na obale sa mi to podarilo hádam až na piaty raz.  Konzistencia a jeho aplikácia je skvelá (silikóny uľahčujúce aplikáciu sú hneď poznať). Je ľahučký, do pleti krásne vsiakne, nezanechá žiaden pocit mastnoty. Parfumácia je, ale len decentná. 

Napokon som sa napriek ochrannému faktoru 15 rozhodla používať ho prevažne večer (občas aj na deň) a s malými pauzami som mu tých o požadovaných týždňov dala. Výsledok? 


Žiadne zjemnenie vrások, obzvlášť tých vertikálnych, ktoré kampaň tak zdôrazňuje, som nezaznamenala. Trochu som sa spočiatku bála, či kvôli obsahu retinolu nebude štípať (aj výrobca doporučuje v takomto prípade používať Advanced Filler len obdeň), ale žiadne štípanie a diskomfort sa nekonali a to mám, ako viete,  citlivú pleť. Skrátka a dobre, po 8 týždňoch pleť a stav vrások bezo zmeny. Na druhej strane, je to fakt príjemný prípravok, to musím uznať. Nechcem ho zatracovať, verím, že u 40 a viac ročných žien, ktoré majú naozaj výrazné vrásky, môže byť efekt viditeľnejší. 


Advanced filler neobsahuje parabény, kompletné zloženie vidíte hore. 

Bežná MOC je v lekárňach okolo 30-35 Eur. Ja som ho nekúpila v lekárni a zohnala som si ho za cenu takmer tretinovú. Za tých 30+ by ma jeho výsledný efekt až tak nepotešil, takto (a vzhľadom k tomu, čo som už zdôraznila, že na používanie bol naozaj príjemný) ma to príliš nemrzí. Proste som ho veľmi chcela vyskúšať a urobiť si názor.

Lučiak

foto:ja

2 komentáre:

  1. Mama ho používa a nevie si ho vynachváliť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja už týmto veciam neverím. nakoľko sa chvália poväčšine obsahom vitamínu E, A aebo kyseliny hyalurónovej, tak v lekárni hľadám tú najvýhodnejšiu formu- napr. želatínové tobolky vitamínu E v sile 100, 200 mg (400 na recept), masť s vitamínom E alebo Bionect.. aspoň viem, že je tam danej látky viac, než v drahých krémoch vichy, eucerin a spol.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)