piatok 23. mája 2014

Royal


Sľúbila som, že Vám ukážem ceruzku Cobalt Cool od Avonu na nejakom líčení. Tak tu je. Napokon som vyskúšala aj jednu z farebných maskár Super Shock Brights, konkrétne modrú Royal. Líčenie je jednoduché, vhodné aj na deň a okrem spomínaných kúskov som na pohyblivé viečko použila zlatý tieň od Artdeco v odtieni Golden Peach a do ohybu taupe odtieň z duo paletky od Avonu Helathy Glow. Maskara je žltá Miss Sporty.

Čo sa týka samotnej ceruzky, farba, ktorá je sama o sebe krásne žiarivá a sýta, sa trochu zmení nanesením na očný tieň, je menej intenzívna. Počas dňa držala veľmi dobre, i keď k večeru s auž odtieň zmenil na úplne inú modrú :)


Fotky celej tváre tentokrát nebudú - bad face day :)

Užite si konečne teplý víkend! 

Lučiak

foto:ja

3 komentáre:

  1. Líčení je moc pěkné, modré nebo i tyrkysové linky se mi na léto moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ceruzka je pekná, myslela som si ale že bude o niečo tmavšia :) modrá maskara sa k tomu úplne skvele hodí.. ale ja by som skôr použila iný tieň, nie zlatý, neviem či to bude tým, že nemám rada zlatú.. alebo proste sa mi tam nehodí :) ale aj napriek tomu obdivujem, že si vieš takto pekne namaľovať oči :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jasne, kludne by mojol byt aj iny. To bola taka rychla ranna improvizacia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)