sobota 28. decembra 2013

Spotrebované 12/2013 alias nie je všetko také, ako sa zdá


A je tu posledný tohtoročný empties post. V decembri som spotrebovala 9 kúskov, čo je aspoň malá satisfakcia za to, koľko som toho v posledných dvoch mesiacoch nakúpila... Tak nejako som sa zasa utrhla z reťaze (ako malé ospravedlnenie mi slúži, že som veľa kozmetiky nakupovala aj ako darčeky pre iných), takže si uvedomelo nariaďujem pár týždňový easy režim. 
Do koša tento mesiac poletí: 

kondicionéry Pantene Nature Fusion a Aussie 3 Minute Miracle. Prvý by som kľudne kúpila znova, druhý už nie. 

- telové maslo a sprcháč Honeymania od The Body Shop. Znova by som nekúpila. Čím dlhšie som ich používala, tým mi tá vôňa prišla vlezlejšia a išla mi na nervy (nie je to prvý krát, čo sa mi to s TBS prihodilo, svojho času sa mi takto prejedla ich Moringa). Na Vianoce som dostala telový olej s mimózou a akáciou od L´Occitane, ktorý má tiež medovú parfumáciu, a musím povedať, že je to úplne iná liga - je podstatne decentnejšia a príjemnejšia. 

korektor Natural Finish Cream Corrector od Shiseido. Odkedy ho mám doma, iný prakticky nepoužívam. Toto malé, vzorkové 5 ml balenie vydržalo neuveriteľné 4 mesiace každodenného používania. A konečne môžem načať to full size balenie, čo doma čaká už dva mesiace na otvorenie :) 

krém na nohy od Avon. Úplne v pohode by som kúpila znova. 

Soft Sensation v odtieni Hug Me od Astor. Ja som si ho obľúbila veľmi a určite si ho ešte kúpim, ale až v lete, na zimu je pre mňa prisvetlý. 


- Na záver som si nechala jednu klasiku - Sensibio od Biodermy a micelárku L´Oréal. Keď som ju minulý mesiac recenzovala, bola som vcelku nadšená, fakt ma príjemne prekvapila. Po spotrebovaní celého balenia musím svoj názor trochu poopraviť - stále si myslím, že na drogériový sortiment a vzhľadom k nízkej cene je fajn, ale rovnocenným konkurentom Sensibio pre mňa proste nie je. Sú maskary a očné linky, s ktorými si neporadí tak, ako ich zvládne micelárka od Biodermy (a tu je nutné povedať, že tá zasa dobre nezvláda odličovanie niektorých vodeodolných maskár). Neviem, čím to je, možno zložením alebo konzistenciou niektorých špirál a liniek, ale micelárka od L´Oréal ich namiesto kompletného odlíčenia viac menej "odmaže" a okolo očí zanecháva slabý čierny film, ktorý ide definitívne dolu až s použitím Sensibio. Odličovanie ostatného make upu zvláda výborne, ale čo sa týka očí, Sensibio je jednotka. 

Takže tak. Zaliezam naspäť do svojej dovolenkovej nory a ak sa Vám chce, napíšte mi Váš názor na porovnanie týchto dvoch micelárok, pokiaľ ich máte obe odskúšané.

Lučiak
foto:ja

9 komentárov:

  1. Ahoj, no tak mimóza a akácia od L´occitane je jednotka. Ja mám iba krém na ruky, ale skrátka wau.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ze? Mam silne nutkanie kupit si aj dalsie kusky z tohoto radu, len sa to akosi nezhoduje s mojim setriacm predsavzatim...

      Odstrániť
  2. S micelarkou od Loreal mam presne taky isty problem. Dokonca obycajnu ciernu ceruzku, ktora nie je vodeodolna mam problem odlicit. TBD mi pride na vykon ich produktov trosku predrazena. Aussie som vyskusala pred siestimi rokmi v Skotsku. Vtedy boli ich produkty podstatne lacnejsie. Shiseido produkty su skvele, ale mam skusenosti len s ich pletovou kozmetikou. Je to taka chemia, ale funguje skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som par kuskov pletovej kozmetiky od Shiseido skusila, nieco mi nesadlo, nieco bolo zaujimave, ale nic ma nepresvedcilo, aby som ich pouzivala dlhodobo.

      Odstrániť
  3. preco by si Aussie uz nekupila? ved to je uplne najlepsi kondicioner na svete

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pre mna urcite nie :) Bavili sme sa o tom uz v diskusii predtym, na mojich vlasoch nepredviedol nic nezvycajne.

      Odstrániť
    2. Luciak, mas nejake oblubene pripravky na vlasy co nikdy nesklamu? Ak mas nejake rady, sem s nimi :) Pripadne link na nejaky starsi prispevok na tvojom blogu ak si o tom uz pisala, lebo som ta objavila s tymto fajnovym blogom len pred par dnami (ako sa hovori dostala som sa k tomu ako slepa kura k zrnu) a este som nestihla prezriet vsetky ;)

      Odstrániť
    3. tak vitaj :D To, co bude fajnove na tvoje vlasy, zavisi od toho, ake tie vlasy su, ci jemne/hrube a nepoddajne, mastne alebo suche... hm? Ale v zasade, ak zadas toto: http://viacstylu.blogspot.sk/search/label/Vlasy
      vyhodi ti vsetky prispevky o pripravkoch na vlasy, co tu mam ;)

      Odstrániť
    4. diks za privitanie aj za link, idem studieren :) moje vlasy su v principe jemne, ale to zavisi tiez aj od rocneho obdobia, v zime to je jemnost advanced level :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)