streda 26. júna 2013

Lacný, drahší, najdrahší... ktorý bude najlepší?


S peelingami musím opatrne. Nájsť taký, ktorý by moju citlivú pleť neprivádzal do zúfalstva, je naozaj ťažké. Na druhej strane, pokožka si ho minimálne raz za mesiac vyslovene pýta a keď trafím ten správny, pôsobí (hlavne na dotyk) o triedu lepšie. V dnešnom poste porovnám tri produkty z tejto kategórie výrobkov, ktoré mám momentálne doma. Každý z nich sa pohybuje v inej cenovej hladine, takže bude celkom zaujímavé sledovať, či sa to najdrahšie ukáže ako najlepšie.

Peeling od Baley je dvojeurová záležitosť (objem 100 ml) z DM. Výrobca tvrdí, že je vhodný pre každý typ pleti. Parfumácia je taká neutrálna, "morská". Peelingové zrniečka sú zo všetkých troch dnes recenzovaných najväčšie. Aplikácia teda pre mňa nebola veľmi príjemná, hlavne na najcitlivejších miestach ako nos a líca. Pokožka bola po použití cca hodinu začervenaná, s pocitom pnutia  a po dvoch dňoch som sa hlavne na nose parádne zošúpala ( a to som nijako extrémne netlačila na pílu). Nakoniec som ho na tvár prestala používať úplne a spotrebovala ho ako telový peeling. 

Jemný peeling s jojobovými estermi od NT som už recenzovala tu. Je to príjemný produkt a čo sa týka jemnosti peelingových čiastočiek, z dnešnej trojice je to suverénny víťaz. Ak Vás zaujíma, detaily si prečítajte v spomínanej recenzii. cenovo je o pár Eur vyššie, než drogérková Balea - stojí niečo cez 8 Eur za 50 ml. Ak by som nevyskúšala Tropic, žila by som v presvedčení, že tento kúsok mojej pleti vyhovuje najviac...


...lenže potom som na feelunique kúpila na blind tohoto krásavca. Face Smooth Brightening Polish vonia úžasne, ako lemon curd alebo citrónový sorbet a presne takú má aj konzistenciu. Pred prvým a každým ďalším použitím ho musíte poriadne premiešať - na to slúži priložená špachtlička. Obsahuje nahrubo mletý púder z ryžovej múky a kopec rastlinných a esenciálnych olejov. Na dotyk je oveľa drsnejší, než peeling od NT a paradoxne aj ako ten Baleácky, hoci peelingové čiastočky má menšie. Napriek tomu, že pri aplikácii na nos musím vždy tak trochu zatínať zuby, stojí to za to. Tak jemnú pleť, ako po ňom, som skutočne ešte po ničom nemala! Doslova zamat v priamom prenose. Je to trochu zvláštny pocit - po opláchnutí čiastočiek Vám na tvári ostane len jemná olejová vrstva. Takto by ste to v podstate už mohli nechať, oleje jemne vmasírovať do pleti a o nočnú kúru máte postarané. Mne však predsa len lepšie vyhovuje pretrieť tvár jemnou pleťovou vodou. Na spomínanej zamatovej jemnosti to nič nezmení. Zaujímavé je tiež, že hoci Tropic je "drsňák", ani raz som po ňom nemala červenú a podráždenú pleť. 


Cena nepoteší asi nikoho - 100 ml stojí cez 18 Eur (keď som ho kupovala, prebiehala práve zľavová akcia, takže ma vyšiel cca na 15). Vydrží však veľmi dlho. Som rada, že som ho vyskúšala, už len pre tú jemnosť, ktorá je šokujúca :) Ak som Vás nalákala, kúpite ho tu.

Čo dodať - pre dnešok naozaj platí, že to najdrahšie sa napokon ukázalo ako to najlepšie (i keď nie najjemnejšie). No s kľudom môžem odporučiť aj zlatý cenový stred on NT.

Lučiak
foto:ja 

11 komentárov:

  1. Moc hezký článek :) na peeling od Baley jsem slyšela více negativních reakcí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, ja vôbec nepoužívam peelingy, preferujem iné spôsoby exfoliácie (napr. retinol), kvôli tomu, že mám sklon k praskaniu žiliek a citlivú pleť, takže sa bojím... ale ten Tropic vyzerá fakt dobre! Už len to, že je citrónový :) Cena je myslím v pohode, na to koľko vydrží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja mam prave voci chemickemu peelingu respekt, kvoli citlivej pleti s nim nemam najlepsie skusenosti.

      Odstrániť
  3. Fiha, mna teda ten Tropic fakt zaujal, aj cena by sa dala, ved to vydrzi dlho. Z DM som mala tiez nejaky peeling - Balea alebo Alverde, ale po par pouzitiach to islo do kosa, nedopouzivala som ani na telo, bol to hnus. Inak uz od decembra mam z Ladyboxu Dermalogica microfoliant a odvtedy ako peeling nic ine nepouzivam, je to vazne skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. noo, medzi NT a tropicom zas nie je taký veľký cenový rozdiel na 100 ml, len dať tie peniaze naraz robí často problém. ja našťastie s peelingami problém nemám, ale predsa len mikrodermálna sada od mary kay, že vau. lepšiu pleť som po ničom inom nemala (ale tam sa mi pri cene oči prevrátili :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vsak to, je to taka psychologicka bariera vysolit za peeling jednorazovo tolko susniakov, aj ked samozrejme rozpocitane na pocet pouziti je to v pohode.

      Odstrániť
  5. som rada, že si spravila práve takýto článok, kedy hľadám dobrý peeling, ktorý by mi nedráždil pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten tropicom je zaujimavy ja poslednu dobu riesim piling dost prozaicky morska sol (jemna) a olivovy olej a sluzi skvele :D
    http://galantosfun.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je urcite super sposob, moj rokmi overeny peeling na zimu, kedy je plet najcitlivejsia su obycajne sparene ovsene vlocky.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)