piatok 9. decembra 2011

STOLEN FROM MUM !

Nedalo mi, a napriek dočasnej zaneprázdnenosti som pre Vás na víkend pripravila aspoň aké-také čítanie. Spomínala som, že som sa zdekovala z nášho rozbombardovaného bytu. Azyl som našla u mamičky :) A keďže vrúcnu lásku ku kozmetike a skrášľovadlám som zdedila po nej, mohla som svoju kozmetickú taštičku s kľudným srdcom nechať doma - mama má totiž zásob viac, než dosť. V priebehu pár dní som teda otestovala aj pár noviniek. Jediný problém je, že som nemala k dispozícii fotoaparát, takže názornú dokumentáciu si tentokrát musíte domyslieť a uspokojiť sa len s klasickými katalógovými fotkami :( 

Mama si nedávno kúpila túto novinku od MAX FACTOR:


make up a sérum v jednom, Ageless Elixir. Ako je zrejmé už z názvu, je to produkt určený pre zrelú pleť. A moje dojmy: make up má krémovú konzistenciu, vytláča sa pumpičkovým aplikátorom. Krásne vonia. Dobre sa roztiera . A v tomto bode sme skončili s pozitívami :) Krycia schopnosť je stredná, ale povedala by som, že skôr stredne slabšia :/ Zhodou okolností som práve mala na tvári pár červených bodiek (reakcia na jeden kozmetický produkt, o ktorom napíšem čoskoro) a Ageless Elixir ich neprekryl ani náhodou. Ale predsa ešte jedno pozitívum: na pleti sa správa veľmi prirodzene (čo nie je pravidlom pri všetkých make upoch Max Factor). Vyslovene mastným typom pleti asi vyhovovať nebude, ale suché zaplesajú. Výdrž je stredná. Keď vezmeme do úvahy cenu (bežná MOC je asi 16,50 Eur), výkonom ma veľmi nepresvedčil, že za to stojí. Celkový dojem je skôr rozpačitý. 

A teraz dve maskary. Pozor, chváliť nebudem ani jednu :(


Opäť značka MAX FACTOR, línia XPERIENCE, (údajne) zhusťujúca maskara. S maskarami tejto značky mám vynikajúce skúsenosti. Klasická 2000 Callories, Masterpiece aj Masterpiece Max patria k mojim najobľúbenejším. Preto som sa tešila aj na túto... A o to väčšie je moje sklamanie :( Zasa raz jedna z maskár, ktoré musíte nanášať hádam aj desať minút na jedno oko, aby ste vykúzlili aspoň aký-taký efekt. Žiadne markantné zvýraznenie objemu sa nekoná. Jediným malým plusom je, že sa neuveriteľne ľahko odličuje. Doslova takmer jedným ťahom. Škoda, že nemôžem poskytnúť fotodokumentáciu... pokúsim sa doložiť dodatočne. Bežná MOC je 13 Eur. Škoda peňazí. 

A posledná novinka, RIMMEL Volume Accelerator. A to je ešte väčší prieser, ako predchádzajúci kus. Chápete, keď sa raz niečo volá volume accelerator, automaticky čakáte čo? Nejaký ten volume, hm? Ale nič. Normálne nič. Riasy tenučké, nevýrazné... Skrátka nerozumiem. 

Takže tak. Uzatváram dnešný spolok nepodarkov. Ešte dobre, že mama má vždy poruke mega zásobu všetkého, takže k dispozícii som mala aj kúsky, ktorými som mohla ráno zachraňovať situáciu. 

Koľko ľudí, toľko chutí - a tak, ak máte s uvedenými výrobkami iné skúsenosti, priznajte sa v komentároch! 

Lučiak
pics. stolen from fann.sk :)

1 komentár:

  1. Já z tohohle nemám doma nic a asi to měnit nebudu :D.
    Zvu tě k sobě na giweaway (:

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)